About Me

My photo
Ulefoss, Telemark, Norway
Ja som blog navnet sier så har jeg 1000 ting og prosjekter og masse interesser og hobbyer så jeg skal komme med mer utfyllende her etter hvert som bloggen min blir ferdig ;-)

Velkommen til Nina`s 1000 Prosjekter

Alt mulig av Håndarbeid og Interiør. Og tar gjerne i mot tips og linker:-) OG selvfølgelig hester og hunder er min Store lidenskap og må ikke glemme familie og mine kjære venner både på nett og her i nærmiljøet mitt:-)
Mer kommer..................... ;-)







Followers

My Blog List

Wednesday, June 16, 2010

Nye info og ideer ;-)

Heisan Ja da må jeg begynne på min Blogg jeg også :-)
Jeg ønsker å legge til noen flere av mine interesser som interiør og hus og hjem og hage.
Og det blir en spennende tid fremover da vi har vært på utkikk etter
småbruk/gårdsbruk i over 3 år og nå skal vi legge vårt første bud på en gammel gård;-)
Så vist dette går i boks ;-)))
Trenger jeg sikkert råd og hjelp for ønsker å bevare det gamle huset ifra år 1890:-)
Håper selvfølgelig å få tilbake mld etterhvert som Bloggen min tar form :-)
Hilsen Ninnis :-)

4 comments:

Unknown said...

Hei, så koselig at du fant veien til min blogg og vil følge meg!♥
Så gøy da, jeg håper dere får kjøpe!♥ Min store drøm er ett lite småbruk selv, kan skje jeg får plass til noen hester (som også er min store lidenskap) .)
Ønsker deg en superfin mandag og en ny flott uke! Og lykke til med bloggen din .) Linker deg til min side :)
Klem Anki

Nina`s 1000 Prosjekter said...

Heisan Ååå Unnskyld så masse men oppdaget ikke at du hadde lagt igjen en kommentar før i dag huff he,he ;-)
Må takke så kjempe masse for at du skrev til meg og så gøy at vi har endel felles intresser da :-)))
Håper at vi kan bli litt mer kjent med tiden og jeg plager ingen normalt men det er sikkert frekt å spørre om det som jeg spør om under her,men jeg mener ikke å være frekk.Er bare litt oppgitt av meg selv når jeg ikke skjønner ting he,he.
Jeg er helt grønn og ny når det gjelder Blogging og har Desverre klart å gjort endel feil i bloggen min allerede og skjønner ikke hvordan jeg skal få rettet det opp ?????
Kan jeg være så slem å spørre deg om et par ting og behøver ikke å ha akutt svar he,he men bare når du skulle ha tid evt? :-)
Takk for at du linker meg oxo :-)
Klem ifra Ninnis

Åpent^hus said...

beundringsverdig å ta på seg et oppussingsobjekt for et så gammelt hus. men hvis man tar på seg heltidsprosjektet, blir det sikkert givende. gamle hus er noe helt for seg selv. Det jeg bodde i i studietida i Bergen var fra 1890. Hus med sjel - garantert. Og uten rette vinkler! :)

lykke til!
Hilsen Åpent hus

Mette said...

Hei Nina!Så artig at du fant min blogg da!Jeg er så og si ny i bloggverden,og er ikke helt stødig i bloggebransjen kan vi si!Jeg har revet meg i håret mange ganger for at jeg ikke får det til som jeg vil!;-)Jeg gleder meg virkelig til å følge deg videre,og håper du finner drømmehuset ditt:-))Ha en fin helg da!:-))

Labels

Search This Blog